BLOG

Παράγοντας επιτυχίας η μείωση του πιστωτικού κινδύνου

blog-article-img
Dec 06, 2019

«Η δυνατότητα παροχής αξιόπιστων εμπορικών και πιστωτικών πληροφοριών νομικών προσώπων, από μια εκτεταμένη βάση δεδομένων επιτρέπει την άμεση αξιολόγηση του πελατολογίου μιας εταιρείας και κατ’ επέκταση τη μείωση του πιστωτικού κινδύνου», τονίζει ο Business Development Director της εταιρείας, Νίκος Ιωάννου, υπογραμμίζοντας παράλληλα πως «στόχος της Infocredit Group είναι η προώθηση της διαφάνειας στις εμπορικές συναλλαγές και η προστασία της εμπορικής πίστης». Μιλώντας στο περιοδικό Economy Today, τόσο ο κ. Ιωάννου όσο και τα στελέχη της εταιρείας Παναγιώτης Μαρίνου, Training Division Manager, Ειρήνη Κρίγγου, Call Centre & Debt Collection Manager, και Ανδρέας Χατζημιχαήλ, Human Resources Manager, μας έδωσαν μια σφαιρική άποψη της έννοιας του πιστωτικού κινδύνου, της κανονιστικής συμμόρφωσης και της σωστής επικοινωνίας με τους πελάτες, σε μια περίοδο που η αξιολόγηση κινδύνων, η προστασία των επιχειρήσεων και η διατήρηση της ρευστότητας παίζουν σημαντικό ρόλο στις εμπορικές συναλλαγές.

ΠΑΡΟΧΗ ΛΥΣΕΩΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΝΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ 

Πως αντιλαμβάνονται οι εταιρέιες την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης πιστωτικού κινδύνου;

Ν.Ι.: Οι εταιρείες έχουν πλέον αντιληφθεί ότι η μείωσητου πιστωτικού κινδύνου μέσω της λήψης εμπορικών πληροφοριών και αντικειμενικής αξιολόγησης των μελλοντικών τους συνεργατών αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την επιτυχία και βιωσιμότητά τους. Η αγορά απαιτεί εμπειρία και γνώση και αυτό μας δείχνουν οι αριθμοί. Το 90% των εταιρειών που χρεοκοπούν παγκοσμίως παρουσιάζουν συστηματικά ασταθή συναλλακτική συμπεριφορά 15 με 20 μήνες πριν από το γεγονός πτώχευσης. Ένα από τα προϊόντα που προσφέρουμε είναι τα ολοκληρωμένα πακέτα διαχείρισης πιστωτικού κινδύνου, τα οποία είναι προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις και ανάγκες των πελατών μας.

Στα θέματα κανονιστικής συμμόρφωσης έχετε κάποιες στρατηγικές συνεργασίες;

Ν.Ι.: Η συνεργασία μας από το 2009 με τη LexisNexis, μέλος του RELX Group και ηγέτιδα στους τομείς της διαχείρισης κινδύνων και ανάλυσης δεδομένων, δίνει τη δυνατότητα στην Infocredit Group για παροχή λύσεων σε όλες τις επιχειρήσεις. Η πρόσβαση σε μια τεράστια βάση δεδομένων, σε παγκόσμια κλίμακα, δίνει στις εταιρείες μεγαλύτερη ταχύτητα στη διαδικασία έρευνας, αξιολόγησης και διαχείρισης του πιστωτικού κινδύνου.

Ποια είναι τα μέτρα αντιμετώπισης όσον αφορά την καταπολέμηση του ξεπλύματος βρόμικου χρήματος;

Ν.Ι.: Η Infocredit Group, σε συνεργασία με τη LexisNexis Risk Solutions, με την παροχή της υπηρεσίας Bridger Insight XG, δίνει τη δυνατότητα στους οργανισμούςπου επιδιώκουν να μειώσουν τον επιχειρηματικό τους κίνδυνο, να προβαίνουν σε συνολικούς ελέγχους που αφορούν το ξέπλυμα βρόμικου χρήματος και τη χρηματοδότηση της τρομοκρατίας, την υποκλοπή ταυτότητας, καθώς και άλλες μορφές οικονομικού εγκλήματος.

Ποιες άλλες υπηρεσίες παρέχει η Infocredit Group και ποιοι είναι οι στόχοι σας;

Ν.Ι.: Η Infocredit Group για περισσότερα από 45 χρόνια δραστηριοποιείται στον τομέα της παροχής επιχειρηματικών πληροφοριών και της εμπορικής αξιολόγησης εταιρειών, προσφέροντας πρόσβαση σε κρίσιμες επιχειρηματικές πληροφορίες. Εκτός από τις λύσεις κανονιστικής συμμόρφωσης, οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν διαχείριση πιστωτικού κινδύνου, εταιρική διακυβέρνηση, υπηρεσία τηλεφωνικού κέντρου και επαγγελματική κατάρτιση. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τις επιχειρήσεις με μια αξιόπιστη και ολοκληρωμένη σειρά εργαλείων, που θα τους βοηθήσουν να εκπληρώσουν τις οικονομικές, νομικές και ηθικές υποχρεώσεις τους.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΡΙΝΟΥ

H συνεχώς μεταβαλλόμενη και παγκοσμιοποιημένη αγορά αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού, καθιστώντας τη συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού αναγκαία, τονίζει στη δική του παρέμβαση ο Training Division Manager της Infocredit Group, Παναγιώτης Μαρίνου, κάτι που η εταιρεία θέτει πολύ ψηλά στιςάλλων προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης.

Τι είδους σεμινάρια προσφέρετε και με ποια μορφή παρέχονται;

Π.Μ.: Αν και το μυαλό του καθενός πάει πρώτα στην τεχνολογική εξέλιξη, αυτό που είναι ίσως πιο σημαντικό είναι οι αλλαγές σε νομοθεσίες και κανονισμούς. Συνεπώς, η πρώτη επιλογή του Τμήματος Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Infocredit Professional Education (μέλος της Infocredit Group) ήταν να θέσει στην κορωνίδα των σεμιναρίων του για επαγγελματίες, θέματα όπως Διαχείριση Πιστωτικού Κινδύνου, Κανονισμός Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), Αντιμετώπιση Ξεπλύματος Βρόμικου Χρήματος, αλλά και μια πληθώρα παρεμφερών θεμάτων, με σκοπό να δώσει την ευκαιρία στις εταιρείες να ενισχύσουν το προσωπικό τους με γνώσεις αλλά και δεξιότητες, ώστε να είναι έτοιμες για υφιστάμενες και μελλοντικές προκλήσεις.

Η Infocredit Group, ως πιστοποιημένο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ), προσφέρει ενδοεπιχειρησιακά αλλά και πολυεπιχειρησιακά προγράμματα. Συγκεκριμένα, παρέχουμε μια πλειάδα εξειδικευμένων προγραμμάτων που σκοπό έχουν να ενισχύσουν τις τεχνικές δεξιότητες (technical skills), όπως Anti-Money Laundering, Corporate Governance, Credit Risk και Project Management, αλλά και να αναπτύξουν τις «διαπροσωπικές» δεξιότητες (soft skills), όπως Effective Leadership, Negotiation Skills, Team Building και Time Management.

Η ασύγχρονη εκπαίδευση (e-learning), η οποία βασίζεται στην πλατφόρμα της διεθνώς αναγνωρισμένης VinciWorks, προσφέρει ευελιξία στον συμμετέχοντα να ολοκληρώσει την εκπαίδευση διαδικτυακά, στον δικό του ρυθμό, από τον χώρο εργασίας του. Η VinciWorks παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση στην κατάρτιση κανονιστικής συμμόρφωσης. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατοτητα να παρακολουθήσουν ένα μάθημα σε οποιαδήποτε ώρα και μέρα επιθυμούν μέσω PC, tablet ή κινητού τηλεφώνου. Να υπογραμμίσουμε εδώ ότι το υλικό αναθεωρείται συνεχώς, ώστε να είναι ενημερωμένο με τις κανονιστικές αλλαγές. Πέραν τούτου, μέσα από τα δωρεάν δοκιμαστικά (demo) προγράμματα και τεστ, μπορεί κάποιος να αξιολογήσει τις γνώσεις του και να αποφασίσει αν θέλει να παρακολουθήσει ολόκληρο το πρόγραμμα. Με αυτή τη συνεργασία, ελπίζουμε να προσφέρουμε πρακτικές λύσεις, ώστε να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να επιτύχουν τους στόχους τους.

Ποιες άλλες λύσεις προσφέρετε ως μέρος αυτών των προγραμμάτων;

Π.Μ.: Mέσω της VinciWorks, παρέχουμε στους πελάτες μας ένα πλήρως προσαρμοσμένο Σύστημα Διαχείρισης Εκμάθησης (Learning Management System). Το LMS χρησιμοποιείται από πάνω από 80.000 άτομα σε 60 χώρες και επιτρέπει τη διαχείριση όλου του εσωτερικού εκπαιδευτικού υλικού της εταιρείας,πρόσωπο μαθημάτων, τη διαχείριση εγγραφών σε μαθήματα, καθώς και τη Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Κατάρτιση των χρηστών (συμμόρφωση με τα CPD). Πρόκειται για ένα απόλυτα αυτοματοποιημένο σύστημα, το οποίο προσαρμόζεται σε εταιρεία οποιουδήποτε μεγέθους και μπορεί να ενσωματωθεί με τα συστήματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, χωρίς την ανάγκη συνεχούς τεχνικής υποστήριξης.

Εκτός από τα πιο πάνω διαθέτετε και ολοκληρωμένα προγράμματα στον τομέα της εταιρικής διακυβέρνησης.

Π.Μ.: Η Infocredit Group έχει συνάψει επίσης συνεργασία με το ICSA (The Chartered Governance Institute) του Ηνωμένου Βασιλείου. Έναν επαγγελματικό φορέα που σχετίζεται με πρότυπα εταιρικής διακυβέρνησης, με περισσότερα από 125 χρόνια εμπειρίας. Το ινστιτούτο ICSA προσφέρει τη διεθνώς αναγνωρισμένη επαγγελματική πιστοποίηση στον τομέα της εταιρικής διακυβέρνησης, η οποία δύναται να ενισχύσει την επαγγελματική καριέρα των κατόχων της.

ΟΡΘΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΟΦΕΙΛΩΝ

ΕΙΡΗΝΗ ΚΡΙΓΓΟΥ

« H δ ι ε κ π ε ρ α ί ω σ η χ ι λ ι ά δ ω ν τ η λ ε φ ω ν η μ ά τ ω ν ημερησίως, και μάλιστα κάτω από διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας και σεβασμού στην προστασία των προσωπικών δεδομένων, είναι μια καθημερινή πρόκληση για εμάς», αναφέρει η Ειρήνη Κρίγγου, Call Centre & Debt Collection Manager της Infocredit Group, σημειώνοντας ότι σε ένα τέτοιο επίπεδο η κάθε λεπτομέρεια στην τηλεφωνική επικοινωνία αποκτά ιδιαίτερη σημασία.

Πόσο αναγκαία έχει γίνει η ανάθεση του τηλεφωνικού κέντρου σε εξωτερικό συνεργάτη;

Ε.Κ.: Το τηλεφωνικό κέντρο είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα υπηρεσίας που μπορεί εύκολα να ανατεθεί εκτός οργανισμού (outsourcing). Αναμφίβολα, η δημιουργία και ανάπτυξη ενός τηλεφωνικού κέντρου από έναν οργανισμό απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και κόστος. Συνεπώς, η ανάθεσή του σε εξωτερικό συνεργάτη μπορεί να διευκολύνει τον όγκο εργασιών μιας εταιρείας, πετυχαίνοντας βελτίωση στην ποιότητα με ταυτόχρονη μείωση του κόστους. Η Infocredit Group πέτυχε να αποκτήσειεξειδίκευση στον τομέα της τηλεφωνικής επικοινωνίας, διεκπεραιώνοντας μεγάλο όγκο τηλεφωνημάτων και διασφαλίζοντας πάντα τη διατήρηση της ποιότητας.

Ποια είδη οργανισμών εξυπηρετεί το τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Infocredit Group;

Ε.Κ.: Οι κατηγορίες πελατών που εξυπηρετεί το τηλεφωνικό κέντρο της Infocredit Group είναι δημαρχεία, ασφαλιστικές εταιρείες, εταιρείες τηλεπικοινωνίας και εμπορικές εταιρείες, μέσω των οποίων καταφέραμε να αναπτύξουμε σημαντική τεχνογνωσία στον τομέα. Η κάθε λεπτομέρεια στην τηλεφωνική επικοινωνία έχει ιδιαίτερη σημασία. Από τη συχνότητα με την οποία διεξάγονται τα τηλεφωνήματα μέχρι την ορολογία και τον τόνο φωνής του τηλεφωνητή, όλα παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αποτελεσματικότητα του τηλεφωνήματος και στην επίτευξη του στόχου.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ

Για τις πιστοποιήσεις ποιότητας στη συνολική λειτουργία της εταιρείας αλλά και για τα προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, μας μίλησε ο Ανδρέας Χατζημιχαήλ, Human Resources Manager της Infocredit Group.

Πώς διασφαλίζεται η ποιότητα στις διαδικασίες λειτουργίας της εταιρείας;

Α.Χ.: Η εταιρεία στελεχώνεται από άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό και ακολουθεί διαδικασίες πιστοποιημένες από τα CYS EN ISO 9001:2015 Quality Management, CYS EN ISO 22301:2012 Business Continuity Management και ISO IEC 27001:2013 Information Security Management. Έτσι διασφαλίζεται η ποιότητα στην εξυπηρέτηση, η ασφάλεια των δεδομένων, ακόμη και η επιχειρησιακή συνέχεια σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης (πρόγραμμα συνέχισης δραστηριότητας). Επίσης, η Infocredit Group είναι πιστοποιημένη με το PCI (Payment Card Industry), το οποίο επιτρέπει στο τηλεφωνικό κέντρο να διεκπεραιώνει με ασφάλεια πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών. Πέραν τούτων, η εταιρεία θέλει να λειτουργεί με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον.

H Infocredit Group είχε την τιμή να βραβευθεί στα Responsible Business Awards ’19 για την προσφορά της στο περιβάλλον και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Η τιμητική αυτή βράβευση έρχεται να δικαιώσει την προσπάθεια και τις δράσεις της Infocredit Group σε σχέση με την αειφόρο ανάπτυξη. Στόχος της Infocredit Group είναι η σταδιακή εναρμόνιση όλων των τμημάτων και δραστηριοτήτων της με μεθόδους εργασίας που μειώνουν στο ελάχιστο την επιβάρυνση του περιβάλλοντος και επιδεικνύουν σεβασμό στην ευημερία του ανθρώπου. Με τη συμμετοχή μας σε διεθνείς και τοπικές περιβαλλοντικές δράσεις θέλουμε όχι μόνο να μειώσουμε το δικό μας περιβαλλοντικό αποτύπωμα αλλά και να ενισχύσουμε τις προσπάθειες ευαισθητοποίησης στα θέματα προστασίας του περιβάλλοντος. 

single-post-img
May 21 - May 22, 2024 11.5 hr CREDIT RISK MANAGEMENT & DEBT COLLECTION
BACK TO ALL POSTS